UPM Slushin Vihreälle Näyttämölle!

Elisa Nilsson
Elisa Nilsson
Vice President, Brand and Communications
11.11.2015
Slush

Helsingin marraskuun kirkastaa ehdottomasti Slush, joka houkuttelee kaupunkiin tänäkin vuonna yli 15.000 teknologian, liike-elämän ja median edustajaa kaikkialta maailmasta.

Digitaalisten innovaatioiden ja uusien bisnesmahdollisuuksien luoma innostus tuntuu ainakin hetkeksi valaisevan synkimmätkin talouden barometrit, pohjoisen kaupungin säästä nyt puhumattakaan.

Kestävä kehitys on vahvasti mukana tapahtumassa. Slushin Green Stage, jonka yksi pääyhteistyökumppani UPM on, nostaa tänä vuonna esiin biomateriaalit, terveydenhoidon ja liikenteen. UPM:n asiantuntijat ottavat osaa estradilla käytävään keskusteluun. Yhteen Slushin oheistapahtumaan on parkkeerattu myös Biofore-konseptiauto konkreettiseksi esimerkiksi UPM:n uusiutuvien biomateriaalien tulevaisuuden käyttömahdollisuuksista.
BioforeConceptCar-UPM-Metropolia2

Digitaalisessa maailmassa biomateriaalien merkitys ei häviä mihinkään. Niitä vain käytetään fiksummin ja monipuolisemmin. Siksi kestävän kehityksen periaatteiden mukaiset biomateriaalit sopivat mainiosti Slushin kaltaiseen tapahtumaan. Metsä on edelleen täynnä mahdollisuuksia!

UPM hakee toki Slushista muutakin kuin näkyvyyttä biomateriaaleille. Me etsimme uusia dynaamisia partnereita startupeista, yliopistoista ja tutkimuslaitoksista kaupallistamaan nykyisiä innovaatioitamme ja kehittämään uusia. Lisäksi UPM:n Puunhankinta ja metsätalous hakee tapahtumassa suomalaisille metsänomistajille tarkoitettujen mobiilipalvelujen toteuttajia.

Slush on tärkeä tapahtuma. Se lisää uskoa uusien ajatusten, uusien teknologioiden ja uusien materiaalien mahdollisuuksiin muuttaa maailmaa. Se mitä me ajattelemme tulevaisuudesta vaikuttaa toimintaamme, joka osaltaan vaikuttaa tulevaisuuteen.

Tervetuloa Vihreälle Näyttämölle!

 

Pääkuvan kuvaaja: Sami Heiskanen

Lähetä kommentti

Kommentoi ilman LinkedIn®-tiliä »
Comments left without LinkedIn® sign-in must be approved before they are shown to others.